Oletko etsimämme asiakaspalveluinsinööri Vertex Systems Oy:lle?
Haluaisitko päästä hyödyntämään osaamistasi suunnitteluohjelmien käytöstä asiakkaiden suunnittelun kehittämisessä? Oletko ratkaisukeskeinen ja kohtaat ongelmatilanteita avoimella ja uteliaalla asenteella?
Etsimme nyt asiakaspalveluinsinööriä vahvistamaan mekaniikkatoimialan asiakastukeamme.

Vertex Systems yrityksenä
Vertex Systems on suomalainen, maailmanlaajuisesti tunnettu ja arvostettu suunnittelun ja tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisujen toimittaja teollisuudelle. Vertex -suunnitteluohjelmistot sujuvoittavat teollisesti valmistettavien tuotteiden suunnittelua ja valmistusta. Asiakkaitamme ovat metalliteollisuuden kone- ja laitevalmistajat, teolliset rakentajat, kalusteiden valmistajat, laitostoimittajat, prosessiteollisuus sekä näitä palvelevat suunnittelutoimistot. Vertexin vahvuus on rakentunut oman tuotekehityksen huippuosaajien kykyyn yhdistää vankka eri toimialojen tuntemus sekä pitkäaikainen, tiivis yhteistyö asiakkaidemme kanssa.

Mitä tehtäviisi kuuluu?
Asiakaspalveluinsinöörinä tulet vahvistamaan mekaniikkatoimialan asiakastukeamme, jossa käsittelet, vastaat sekä ratkot asiakaspalautteita. Tulet tekemään töitä erityisesti Vertex G4 - mekaniikkasuunnittelu ja Vertex Flow -tuotetiedonhallintaohjelmistojemme parissa. Autat asiakkaitamme saamaan parhaan hyödyn irti tuotteistamme sekä löytämään ratkaisuja heidän kohtaamiin ongelmiin.
Tehtäväsi on tunnistaa, mitä asiakas on aidosti kysymässä ja mitä he sillä tavoittelevat. Etsit rohkeasti vastauksia edellä mainittuihin ja hyödynnät ammattitaitoasi ratkaisujen luonnissa. Kohtaat ongelmatilanteita avoimella ja uteliaalla asenteella sekä ratkaisukeskeisyydellä. Asiakkaat ovat yhteydessä meihin järjestelmämme kautta tai puhelimitse. Asiakkaamme arvostavat palveluamme todella paljon ja se näkyy myös heiltä tulevassa palautteessa. Haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman kokonaisvaltaisesti sekä kehittää asiakaskokemustamme edelleen.
Oletko etsimämme asiakaspalveluinsinööri?
Sinulla on kokemusta jonkin kaupallisen suunnitteluohjelman käytöstä. Pystyäksesi auttamaan asiakkaitamme tulee sinulla olla kokemusta alasta sekä asiakkaidemme toimintaympäristöistä, jotta pystyt hahmottamaan mistä asiakkaan ongelmassa aidosti on kyse. Ymmärrät mistä tuotetiedonhallinnassa on kyse ja olet halukas oppimaan siitä lisää. Taustalta sinulta löytyy soveltuva koulutus (esimerkiksi konetekniikan insinööri / DI). Sinulla on halu löytää ratkaisu asiakkaan ongelmiin sekä luoda positiivisia asiakaskokemuksia.

Mitä tarjoamme sinulle?
- Merkityksellisen työn suomalaisten yritysten toiminnan kehittämisessä
- Mukavat asiakkaat, jotka aidosti arvostavat työtäsi
- Tiimin, joka jakaa osaamistaan keskenään ja jossa apua on aina saatavilla
- Mahdollisuuden olla mukana vaikuttamassa ohjelmistojen ominaisuuksien parantamiseen ja täydentämiseen
- Selkeät tavoitteet työn tekemiselle sekä mahdollisuuden vaikuttaa omaan työhön
- Mahdollisuuden toteuttaa omia vahvuuksia sekä saada haasteita niiden mukaan
- Kulttuurin, jossa innovointiin ja omien mielipiteiden esille tuomiseen kannustetaan
- Hyvän työilmapiiriin, tiiviin työyhteisön ja mukavat työkaverit
- Vakavaraisen ja joustavan työnantajan
- Henkilöstöetuina kattavan työterveyshuollon, tuetun hieronnan, lomamökit Ylläksellä ja Näsijärvellä, matkapuhelin- ja lounasedun, liikunta- ja kulttuurietu, merkkipäivämuistamiset ja joustavan työajan etätyömahdollisuuksineen
Hakeminen
Hae tehtävää alla olevan napin kautta.
Aloitus tehtävässä on sopivan henkilön löydyttyä. Työn sijainti on Vaajakatu 9, 33720 Tampere. Käytössä on joustava etätyömahdollisuus, mutta toiveena on, että tiimi tapaisi säännöllisesti myös toimistolla.
Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten laitathan hakemuksesi pikimmiten, kuitenkin viimeistään 25.10.2021 mennessä. Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Choice HR:n kanssa. Lisätietoja tehtävästä antaa Choicen Head Of Recruitment Wilma Vilen 044 353 5837, wilma.vilen@choicehr.fi.