Sinustako Customer Support -tiimin esihenkilö Elematicille?
Oletko napakka ihmisten ja asioiden johtaja? Pysyvätkö useat langat käsissäsi ja haluat toiminnallasi varmistaa, että tiimilläsi on mahdollisuus onnistua ja resurssit ovat kunnossa, jotta asiakkaat saavat ensiluokkaista palvelua oikea-aikaisesti ja laadukkaasti toteutettuna?
Nyt etsimme Customer Support -tiimillemme hyvää esihenkilöä ja toimivan arjen toteuttajaa. Olisitko se sinä?

Elematic yrityksenä
Elematic on maailman johtava betonielementtitehtaiden ja –tuotantolinjojen toimittaja. Yrityksemme pääkonttori ja yksi tuotantolaitoksistamme sijaitsevat Akaan Toijalassa. Tämän lisäksi tuotantolaitoksia on Riihimäellä ja Intian Alwarissa sekä muita toimipisteitä USA:ssa, Saksassa, Kiinassa, Venäjällä, Intiassa ja Arabiemiirikunnissa. Liikevaihtomme on noin 60 miljoonaa euroa, josta viennin osuus on yli 95 %. Yrityksemme on perustettu vuonna 1959 ja työllistämme noin 250 henkilöä. Lisää meistä: www.elematic.com.

Mitä tehtäviisi kuuluu?
Tulet osaksi Customer Support -tiimiämme, jossa pääset toimimaan huippuammattilaisten esihenkilönä. Tässä roolissa pääset toimimaan toimivan arjen toteuttajana organisoiden tiimiisi kuuluvien ulkomaankomennuksilla käyvien asennusvalvojien ja käyttöönottoinsinöörien työtä. Vastaat toimitusprojektien asennusvalvonnan ja käyttöönottojen resursoinnista ja suunnittelusta projektipäälliköiden määrittelemien aikataulujen mukaisesti.
Tehtäviisi kuuluu vahvasti myös huoltoinsinöörien ja asennusvalvojien esihenkilötehtävät. Vastaat alihankkijaresurssien hankinnasta, valvonnasta ja kehittämisestä, jonka lisäksi suunnittelet ja valvot Elematicin Helpdeskin tukipyyntöjen käsittelyä. Roolissa teet yhteistyötä myös Dubaissa olevan tiimin kanssa. Tiimisi on mukava ja reipashenkinen porukka, joka koostuu huippuammattilaisista. Tulet saamaan tehtäviin tarvittavan koulutuksen sekä kattavan perehdytyksen. Pääset johtamaan arkea varmistaen, että tiimiläisesi pystyvät hoitamaan työnsä hyvin ja asiakkaat saavat ensiluokkaista palvelua oikea-aikaisesti sekä laadukkaasti toteutettuna.

Tunnistatko tästä itsesi?
Laitat asiat tapahtumaan ja tarjoat hyvää palvelua tiimillesi. Omaat hyvät viestintätaidot ja panostat viestintään toiminnassasi. Sinulta löytyy myös jämäkkyyttä sekä pelisilmää. Osaat toimia nopeasti muuttuvissa tilanteissa ja kääntää haasteet mahdollisuuksiksi. Mieluummin ennakoit tilanteita ja asioita aina kun se on mahdollista. Ymmärrät aikatauluttamisen, muutosten hallinnan ja muiden muuttujien merkityksen sujuvan arjen luomisessa. Järjestelmällinen työskentelyotteesi tukee sinua roolissasi menestymisessä.
Aiempi kokemuksesi voi olla hankittuna eri toimialalta, sillä toimialaosaamista tärkeämpää on kykysi pitää lankoja käsissä, koordinoida ja organisoida - johtaa ihmisiä ja asioita. Olet käyttänyt ostopalveluita ja ymmärrät miten alihankkijoiden kanssa neuvotellaan sekä sovitaan asioista. Sinun ei tarvitse olla tekninen syväasiantuntija, mutta taustalla sinulla on tekninen koulutus. Työskentelet sujuvasti myös englanniksi.

Miksi tulla meille?
- Meillä pääset itse vaikuttamaan siihen, miten työsi teet. Saat selkeän tehtäväkentän sekä tavoitteet, joiden kautta luot omat tapasi toimia.
- Roolissasi sinulla on mahdollisuus ja tilaa kehittää tiimisi arkea. Kuulemme mieluusti ideoitasi sekä ajatuksiasi.
- Työssäsi kiitos näkyy suoraan asiakkaidemme hyvänä palautteena, jota pääset jakamaan myös tiimillesi.
- Pääset kehittämään myös tiimiläisten osaamista, jotta heillä on entistä paremmat lähtökohdat menestyä työssään.
- Haluamme että voit hyvin, ja tuemme sitä mm. Smartum-eduilla. Tarjoamme kattavan työterveyspalvelun sekä terveysvakuutuksen. Hyvästä työpaikkaruokalasta saat laadukkaat lounaat edullisesti.
- Pääset mukaan rentoon ja toisiaan tukevaan ammattilaisten työyhteisöön, jossa vallitsee hyvä ryhmähenki.
- Erityisesti kiitos meillä on tullut esihenkilötyöstä, johon aidosti panostetaan. Tuletkin saamaan myös itsellesi hyvän esihenkilön.
Hakeminen
Hae tehtävää ketterästi alla olevan napin kautta, 10.10.2021 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten jos kiinnostuit, niin jätäthän meille hakemuksesi matalalla kynnyksellä mahdollisimman pian.
Kyseessä on vakituinen työsuhde ja aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Töitä tehdään toimistoltamme käsin, joka sijaitsee Akaan Toijalassa E12-tien ja rautatieaseman läheisyydessä. Ajat toimipisteeseemme vajaassa puolessa tunnissa niin Tampereelta kuin Hämeenlinnastakin. Osan viikosta voit halutessasi tehdä etätöitä.
Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Choice HR:n kanssa. Lisätietoja tehtävästä antaa Choicen Wilma Vilen (044 353 5837, wilma.vilen@choicehr.fi).